Elise & Tom op reis

Rondreis California, USA.

Hi there,

Nog een week werken en wachten en dan gaan we, op naar California, USA. Een deel van de reis is geboekt, het hotel in San Francisco wacht op ons en de boot naar Alcatraz ligt al aan de kade.
Uiteraard hebben we er enorm veel zin in en om iedereen een beetje mee te laten genieten en omdat we thuis zelf alles terug willen lezen, houden we deze reisblog bij. Leuk dat je ons volgt!
De planning is als volgt; eerst naar San Francisco, via Highway One naar Los Angeles en vervolgens met de camper door de Grand Canyon en Las Vegas. Tussendoor kijken we waar we allemaal terecht kunnen, welke National Parcs we bezoeken, hoe we ons vervoeren en in wat voor slaapplaatsen we overnachten.
We hebben al genoeg fotoruimte om onze reisverslagen van foto’s te voorzien (plaats voor 400 foto’s), dus naast tekst kunnen jullie onze rondreis ook via beeld volgen.

Greetings Elise en Tom.

peter

Fijn dat we jullie ook tijdens de vakantie lastig kunnen vallen met reacties!
Veel plezier alvast enne, niet te veel schwarzenegger-grappen maken daar!

Johan

whoohoe, dat klinkt goed zeg!!!

Veel plezier, ik ben benieuwd naar jullie avonturen!! En probeer wat plaatselijke Amerikaanse folk muziek op te duikelen, dan weet je waar ze over zingen : )

Groetjes,
Johan

Juul

Leuk de site Lies en Tom! Ik ga hem zeker bijhouden als ik zelf niet op vakantie ben!
Liefs Juul

ome jan en tante nel

hallo tom en elise .
leuk een reisverslag van jullie ,
fijne vakantie en we blijven zo op de hoogte.
en je weet het al gezond terug
liefs van de gehele fam. van es.

Lei

He' Tom en Elise.
Ik hoop ten eerste dat ze jullie binnen laten in dat rare land. Ze zijn erg lastig moet ik zeggen. In Miami, april dit jaar, deden ze al moeilijk. Bekijk het even voor jullie op Schiphol staan. Voor de rest, HEEL VEEL plezier en maak er mooie herinneringen van!!! Grtz, Lei.

Mo

Lieve Tom en Elise,

Alleen de voorbereidingen zijn al leuk om te horen. Ben dan ook reuze benieuwd naar de reisverhalen.
Maar voorlopig moeten jullie het nog doen met het NATTE Nederland. Liefs Mo

Henny

HAI tOM EN ELISE,

VEEL PLEZIER EN DE USA EN MISSCHIEN KOMEN WE ELKAAR WEL TEGEN IN SAN FRANSICO!!!!

BYE, bYE , HENNY

Ruud en Simone

Hey Lies en Tom

Erg leuk dat we een beetje mee kunnen kijken met jullie wilde avonturen!!Geniet ervan!!

En we verwachten natuurlijk wel vloeiende engelse taal en 2 big mac-buikjes als jullie terug zijn heh!!

Liefs Ruud en Simone

Igna

Heel veel plezier!

Groetjes vanuit Kenia,
Igna

Louis en Betsy

Hallo Elise en Tom,

Van dichtbij hebben we jullie voorbereidingen meegemaakt. Het wordt zeker een fantastische reis. We gaan jullie volgen.

Liefs
Louis en Betsy

Cynthia

Hoi Tom en Elise,

Arjan en ik gaan jullie zeker weten volgen hoor. Ben zeer benieuwd!!! En vergeet niet de groetjes aan Brad te doen he? :P

Groetjes en heel veel plezier!!!!

Arjan en Cynthia

Bram en Femke

Het is zover, de reis gaat beginnen!
Leuk om met te lezen.
Have fun!!!
Liefs Bram en Fem

hein

viel spass!

Erik en netty

Ha elise en tom,

Als nog een hele fijne vakantie, geniet ervan!! Zodra jullie buurmeisje of buurjongen is geboren laten we het weten!!!

We gaan jullie volgen!! Leuk!!

Liefs van ons!!

hein

hey,

je bent er toch al???? hier staat dat je over een week vertrekt. UPDATE, UPDATE, UPDATE!

Peter

Het is daar zeven uur eerder...
zou er dan niet al een bericht moeten staan?

Doe Sean Connery de groeten, (die wist ook te ontsnappen uit Alcatraz)

Lei.

Jah, ik ben het helemaal mee eens met bovenstaande, Elise. We zitten niet in Indonesie..........?Hi, hi......
Tot snel......
Greetz, Lei.

Martijn

Heb uit betrouwbare bron dat het elk moment kan gaan gebeuren :-)