Elise & Tom op reis

Las Vegas - Another day in Vegas

Woensdag 29 juli

Hoewel de airco de hele nacht noodzakelijk heeft staan draaien, zijn we toch om 07:00 uur ons bed uitgebakken omdat de temperatuur alweer de 40 graden bereikte. Snel omgekleed, cornflakes en yoghurt gegeten en ‘a dip in the pool’ genomen. De dag dus in verkoeling begonnen.
Nadat we goed en wel wakker waren hebben we een dagticket voor de bus gekocht (airco!) en The Strip afgereden naar het einde om een stuk terug te lopen naar hét doel van Elise voor vandaag, M&M’s World. Uitgestapt in Egypte, via een kasteel, langs New York (compleet met achtbaan eromheen) en het Vrijheidsbeeld gelopen om ons doel te bereiken. En dat lukte, M&M’s, here we come! Wat een winkel zeg, 4 verdiepingen vol met M&M’s gadgets, een wand met allerlei bekende en onbekende M&M’s kleuren en bovenaan nog een 3D-M&M’s movie gekeken. Ons doel van vandaag dus duidelijk bereikt.
Hierna zijn we doorgelopen naar Parijs, ja een hele wandeling vandaag. Daar hebben we de Arc de Triomphe en de Eiffeltoren bekeken. Je maakt wat mee hier. Allemaal uiterlijk vertoon met binnenin alleen maar casino’s, restaurants en hotels. Op de weg terug in Circus Circus een tweede poging Kip-in-de-pan schieten gedaan, nadat we gisteren meldden dat dit mislukte. $1,-, en 3 nieuwe kippen en gelijk de eerste vloog de pan in en werden we op een beertje getrakteerd. Omdat ook dit doel bereikt was probeerde Tom kip 2 in een pan een spel verderop te mikken, dit mislukte maar trok wel de aandacht. Kip 3 dus nogmaals en ja hoor! Met een harde klap vloog Kip 3 een spel verder in de pan tot hard gelach van de vrouw die het spel host en de omstanders. Dat was eigenlijk nog leuker dan de knuffel zelf winnen :D
In de namiddag hebben we onze camper opgezocht voor wat rust en wederom een duik in het zwembad.
’s Avonds hebben we pizza gegeten in het centrum en zijn we langs een tweetal shows buiten gaan kijken. Eerst bij de vulkaanuitbarsting bij Mirage en vervolgens naar een fonteinenshow voor het Bellagio. Uiteraard was ook dit zeker de moeite van het kijken waard. Ook deze avond kregen we het weer niet aangedronken, wat een droogte.
Morgen zit het het erop wat betreft Las Vegas, afscheid van een drukke en hete stad. We hebben er erg van genoten, maar vinden het niet erg om het neon, de geluiden, chaos, casino’s en drukte achter ons te laten en in te ruilen voor wat rust.

Richard

Heb je de serveersters in de casino's al goed bekeken Tom (zie zijn lekkerrrrrrr) ? Daar hoor ik je namelijk niet over ! Of had je alleen oog voor de Kip in de Pan :) ???

Juul

Hoi Lies en Tom,

weer even achter het internet bij onze chagarijnige hoteleigenaar gekropen om even een berichtje te sturen. Na de foto's bekeken te hebben en de verhalen te lezen is het nauwelijks te bevatten wat jullie daar allemaal zien! Zeker Vegas lijkt me bijzonder. Stoere camper trouwens ook! Hier is het nog steeds bloedheet, ik zou bijna zeggen dathet richting de 50 graden gaat:P Ondertussen zijn we eigenlijk met zn vieren op vakantie, want we trekken alle dagen en avonden met onze buurtjes op. Ontzettend gezellig! Voor de rest doen we hier een beetje rustig aan. Gisteren naar Lindos gereden, dat zegt je waarschijnlijk nog wel wat?

Nou geniet er nog van! Wij hebben nog vijf daagjes tegoed.. Gaat snel!

Komen jullie nou woensdag thuis toch? Dan zorg ik dat ik er ben!

Liefsss en veeel plezier nog!!

Louis en Betsy

Eindelijk weer een internetpoint gevonden, dicht bij Rome. We hebben weer zitten genieten van jullie verhalen en foto's. Zo'n camper lijkt ons ook wel wat en ook de Grand Canyon trouwens.
Groetjes Louis en Betsy