Elise & Tom op reis

San Francisco - Rounding the circle

Maandag 3 augustus

De dag van de terugkeer naar San Francisco stond voor vandaag op het programma, vroeg ons bed uit om uiteraard nog wel even een duik te nemen in het zwembad en vervolgens te gaan wachten op de Super Shuttle die ons naar Los Angeles International Airport (LAX) zou brengen. Daar kwamen we om 13:00 uur aan, maar we zouden pas vliegen om 17:00 uur. Bij het inchecken bij United Airlines gevraagd of we een vlucht eerder konden krijgen. We werden voor de vlucht van 14:50 op de stand-by list gezet en daar konden we vervolgens mee mee. Echter wel pas om 16:00 wegens ‘delay’, maar dat hadden ze allemaal richting SF.
Wat een shock zeg bij aankomst, de temperaturen zijn hier ineens weer gehalveerd. Oh ja, zo waren we ook alweer begonnen ja, drie weken geleden. Lange broeken en vestjes. De cirkel is weer rond. Op naar het hotel, Hotel San Remo in de Italiaanse wijk North Beach. Een klein, gezellig, cosy en romantisch hotelletje, erg leuk. Ingecheckt bij Brian Vanderpol, die kenden we toevalligerwijs van ons eerste hotel, Hotel des Arts. Bij het reserveren kregen we hem al aan de lijn en wij hadden zijn foto al op de site zien staan. Echt heel grappig en toevallig, ‘it’s a small world’.
Nadat we hier gesetteld waren zijn we North Beach ingelopen om op de Columbus Ave te gaan eten bij een drukke, heerlijke Italiaan; Piazza Pellegini. Vanuit hier het naar ons hotel teruggegaan om van onze laatste nacht in de States te genieten. Morgen nog een klein dagje SF en dan op via Londen en Brussel terug naar Nederland.

De Zeeuw

Huren jullie in Brussel nog een Camper om terug naar Nederland te komen, of toch maar met de trein?

Luuk

ja, dat lijkt me ook wel wat, Tom. zo'n grote met een aparte truck ervoor :)

goede terug vlucht

Richard

San Francisco is écht een leuke stad ! Geniet ervan en een goede reis terug.